piątek, 1 kwietnia 2016

Od Mattu c.d Asami

Moje oczy były skierowane ku wyjątkowej suczce, uśmiechnąłem się delikatnie i przeniosłem wzrok na niebo. Położyłam się na trawie po czym radośnie turlałem, księżyc oświetlał nam całe te piękne miejsce. 
- Lubisz pływać? - Zapytałem.
- Yyy... - Zamyśliła się. - W nocy? - Zapytała niepewnie. 
Delikatnie kiwnąłem głową i pociągnąłem suczkę, poszła za mną nad jezioro, wbiegłem na pomost i spojrzałem na odbijający się w nim księżyc i mnie, Asami podeszła do mnie i również przyjrzała się swojemu odbiciu. Wziąłem rozpęd i wskoczyłem do wody ochlapując suczkę, gdy wynurzyłem się z wody wciągnąłem Asami do wody. 
- Ja nie umiem pływać! - Krzyknęła. 
Po tych słowach wystraszony wziąłem ją na grzbiet a łapami chwyciłem się mostu, skierowałem wzrok ku niej, suczka chytrze się uśmiechnęła.
- Kłamałaś? - Zapytałem z lekkim uśmiechem.
Przytaknęła lekko głową, a ja przewróciłem oczyma z uśmiechem. 
- Mam nadzieję, że teraz ci wygodnie. - Zaśmiałem się.
<Asami?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz